• Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Μουσική
  • Cinema
  • Gaming
  • Ιστορία
  • Φαΐ
  • Βόλτες
  • Εκπομπές
Menu
  • Απόψεις
  • Αθλητικά
  • Μουσική
  • Cinema
  • Gaming
  • Ιστορία
  • Φαΐ
  • Βόλτες
  • Εκπομπές
Facebook Twitter Youtube

Τα νέυρα μου, το … Ρεύμα μου!!!

  • Απόψεις
  • Atsouf Lock
  • 16 Οκτωβρίου 2015

Προσπάθησα απεγνωσμένα να αποφύγω αυτό το άρθρο. Αλλά κατάφεραν να με βγάλουν εκτός εαυτού και πρέπει κάπου να ξεσπάσω. Οπότε θα σας παρακαλούσα να συγχωρέσετε τα νεύρα μου!!!

[vc_empty_space height=”20px”][vc_text_separator title=”Fast Sum Up” border_width=”3″]Φεύγοντας από το σπίτι που νοίκιαζα ζήτησα εξοφλητικό λογαριασμό από τη ΔΕΗ ο οποίος και ήρθε, μετά από 2 βδομάδες γραφειοκρατικής βλακείας, και ήταν αρνητικός. Δηλαδή η ΔΕΗ μου χρωστούσε 17,5 ευρώ. Δεν θα αναλύσω την γραφειοκρατική βλακεία γιατί δεν έχει τόσο ζουμί.

Παίρνω κι εγώ τηλέφωνο στη ΔΕΗ και ρωτάω ποια η διαδικασία. Μου λένε ταυτότητα, τον λογαριασμό, και αποδεικτικό του ΑΦΜ και να πάω σε κάποιο κατάστημα.[vc_message message_box_style=”3d” message_box_color=”success” icon_fontawesome=”fa fa-smile-o” css_animation=”bottom-to-top”]

Αστείο Νο1: όλες οι υπηρεσίες ως αποδεικτικό ΑΦΜ δέχονται τον λογαριασμό της ΔΕΗ με εξαίρεση την ΔΕΗ που δεν το δέχεται και θέλει άλλο αποδεικτικό. Βέβαια αργότερα αποδείχθηκε ότι δεν χρειαζόταν αποδεικτικό ΑΦΜ.

[vc_message message_box_style=”3d” message_box_color=”success” icon_fontawesome=”fa fa-smile-o” css_animation=”bottom-to-top”]

Αστείο Νο2: Εν έτη 2015 πρέπει να έχω φυσική παρουσία στο κατάστημα της ΔΕΗ γιατί είναι πολύ δύσκολο να σου ζητάνε απλά ένα IBAN που αντιστοιχεί σε λογαριασμό στον οποίο είσαι Βασικός Δικαιούχος για να είναι και εξασφαλισμένοι. Το κάνει η εφορία για ποιο σοβαρά ποσά και ποιο σοβαρές υποθέσεις. (όχι ότι η εφορία λειτουργεί καλύτερα αλλά τα θετικά να τα λέμε)

Πάω λοιπόν κι εγώ 8 το πρωί της Πέμπτης και μου λένε το σύστημα έχει πέσει. Βέβαια το σύστημα για τις πληρωμές δούλευε μια χαρά, αλλά όλα τα υπόλοιπα δεν λειτουργούσαν.

Πάω λοιπόν Τρίτη πρωί και πάλι το σύστημα έχει πέσει[vc_message message_box_style=”3d” message_box_color=”success” icon_fontawesome=”fa fa-smile-o” css_animation=”bottom-to-top”]

Αστείο Νο3: Όταν εγώ σαν επιχείρηση έχω τεχνικό πρόβλημα επιβαρύνομαι εγώ και όχι ο πελάτης. Για ποιον ακριβώς λόγω στη ΔΕΗ δεν ισχύει αυτό; Έχεις 2 φορές πρόβλημα. Θα πληρώσεις courier, θα πληρώσεις σοφέρ, δεν με νοιάζει θα επισκεφτείς τους πελάτες που δεν μπόρεσες να εξυπηρετήσεις με δικιά σου ευθύνη στον χώρο τους για να γίνει η δουλειά τους. Κυρίως όταν είσαι από τις πιο ακριβές υπηρεσίες πρώτης ανάγκης.

Πάω λοιπόν την Τετάρτη. Ενημερώνω την κοπέλα από το ιδιωτικό Security ότι ναι μεν πήρα χαρτάκι προτεραιότητας, αλλά μου έχουν πει ότι πρέπει να πάω απευθείας στα μέσα γραφεία γιατί εδώ δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Μου λέει όμως η κοπέλα που προφανώς δεν φέρει ευθύνη ότι είναι εντολή διευθυντή όλοι να περιμένουν χαρτάκι και να περιμένουν την σειρά τους. Σαφέστατο, σωστό και αποδεκτό. Έρχεται λοιπόν η σειρά μου μετά από 1 ώρα, πάω στο γραφείο του υπαλλήλου ο οποίος μου λέει «Α ξέρετε δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε εδώ πρέπει να πάτε στα μέσα γραφεία».

Παίρνω μια βαθιά ανάσα, και πάω στα μέσα γραφεία που δεν υπάρχει κανείς.[vc_message message_box_style=”3d” message_box_color=”success” icon_fontawesome=”fa fa-smile-o” css_animation=”bottom-to-top”]

Αστείο Νο4: γιατί ακριβώς υπάρχει ιδιωτικό security στην ΔΕΗ; Χρειάζονται ασφάλεια για κάποιο λόγο; Ωραία. Αν φοβάσαι μην φας ξύλο, κανόνισε να εξυπηρετείς σωστά για να το γλυτώσεις. Αν δεν το καταφέρεις οκ θα υποστείς τις συνέπειες. Έχεις ταμεία και φοβάσαι; Οκ το δέχομαι. Γιατί δεν έχει αστυνομικούς και πληρώνουμε ιδιωτικό security; (Γιατί εμείς το πληρώνουμε.)Δεν υπάρχουν αστυνομικοί; Προσέλαβε κι άλλους. Δεν μπορώ να το καταλάβω!

Αφού περιμένω λοιπόν άλλα 20 λεπτά χωρίς να έρθει κανείς , αρχίζω να βγαίνω εκτός εαυτού. Οπότε βρίσκω μια υπάλληλο τις εξηγώ και μου λέει να περιμένω. Ε προφανώς εκεί λύγισα και άρχισα να καφριλιάζω. Βγαίνει και κάποιος υπεύθυνος έξω με υφάκι «είμαι ο Άρχων του Χωριού και σου κάνω την τιμή να ρίχνω το βλέμμα μου πάνω σου» και λέει «ε εντάξει κύριε, ένα λεπτό και θα εξυπηρετηθείτε». Ε εκεί ξαναλύγισα και μας άκουσε όλη η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Εκεί που άρχισα βέβαια να κοκκινίζω και αρχίζω να θέλω να σπάσω όλο το έμψυχο και άψυχο υλικό του χώρου, έφυγε η υπεροψία από τα μάτια τους γιατί είχαν μπροστά τους μια αρκούδα που έβγαινε εκτός εαυτού. Είμαι σίγουρος ότι αν ήταν καμία γιαγιάκα η καμιά κοπελίτσα θα συνέχιζαν το ίδιο υφάκι.

[vc_message message_box_style=”3d” message_box_color=”success” icon_fontawesome=”fa fa-smile-o” css_animation=”bottom-to-top”]

Αστείο Νο5: Πείτε μου έναν από εσάς που θα αντιμετωπίζατε από ιδιωτική εταιρία αυτή την εξυπηρέτηση και θα συνεχίζατε να είστε πελάτης της.

Εμφανίζεται λοιπόν κακήν κακώς, υπάλληλος να με εξυπηρετήσει. Εκεί αρχίζει να γίνεται η δουλειά μου λοιπόν αλλά θέλω να σχολιάσω κάτι ακόμα. Για επιστροφή 17 ευρώ έπρεπε να εκτυπώσουν και να υπογράψουμε γύρω στα 20 χαρτιά. Δηλαδή για 17 ευρώ η υπηρεσία χρεώνεται παράλογα εκτυπωτικά έξοδα και χρόνο υπαλλήλου.

Αφού παίρνω 10 κιλά χαρτομάνι και με βάζουν να υπογράψω ότι τα έλαβα ΠΡΙΝ τα λάβω πάω στο ταμείο!

Εκεί περίμενα μόνο 10 λεπτά. Πάω στο ταμείο λοιπόν, και με ρωτάει η υπάλληλος: «Μήπως έχετε 3 ευρώ για να σας δώσω 20άρικο». Λέω κι εγώ δυστυχώς δεν έχω καθόλου ψιλά, και παίρνω το πιο φθονερό βλέμμα που έχω πάρει ποτέ από άνθρωπο που συνοδεύεται με την φράση «Ε καλά δεν έχετε ψιλά; Εγώ που να τα βρω;».

Ε φυσικά η απάντηση που βγήκε από το στόμα μου αντανακλαστικά ήταν: «ΧΕΣΤΗΚΑ».

Κλείνοντας, αν δεν αλλάξει αυτή η λογική, αυτό το στυλάκι και αυτός ο τρόπος λειτουργίας των υπηρεσιών αυτή η χώρα θα πηγαίνει μόνο προς το χειρότερο.

  • Εν έτη 2015 δεν νοείται υπηρεσία να απαιτεί την φυσική μου παρουσία.
  • Εν έτη 2015 δεν νοείται να θεωρεί οποιαδήποτε υπηρεσία ότι είναι ο άρχων του τόπου, ότι όλοι της ανήκουμε και πρέπει να κάνουμε τεμενάδες για εξυπηρέτηση.

Συγνώμη για το ξέσπασμα αλλά δεν ήξερα αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω με όλο αυτό που έζησα.

ΥΓ: Παντού στο πάτωμα υπήρχαν πεταμένες κούτες με άπειρο χαρτομάνι….

Μοιραστείτε το

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Atsouf Lock

Atsouf Lock

Η ιστορία μου είναι απλή. Κλασσικός Σαλονικιός. Φραπεδούμπα, τσιτσί, μαλάμω, τσίπουρα, πέρδικες, σκυλάδικα, μπουγάτσες και πιτόγυρα. Όλα πάνε λάου λάου και χαλαρά, στην τελική "αν θε να 'ρθει θα 'ρθει, αλλιώς θα προσπεράσει".

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άλλα από την ίδια κατηγορία

Atsouf Lock

Τα νέυρα μου, το … Ρεύμα μου!!!

Προσπάθησα απεγνωσμένα να αποφύγω αυτό το άρθρο. Αλλά κατάφεραν να με βγάλουν εκτός εαυτού και πρέπει κάπου να ξεσπάσω. Οπότε θα σας παρακαλούσα να συγχωρέσετε

Περισσότερα
16 Οκτωβρίου 2015 Δεν υπάρχουν Σχόλια

Developed & Designed by devCK | Copyright © 2020 – Alll rights reserved

  • Ποιοι είμαστε
  • Καταστατικό
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία
Menu
  • Ποιοι είμαστε
  • Καταστατικό
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία